Vincent go go victor

此處訴說的是一個靈敏.感性.充滿思想.一路順遂卻憤世嫉俗.有小聰明卻一天到晚想用功.遇到貴人含淚感恩.遇到仇人咬牙報仇.循規蹈矩確有著狂放心思 這樣的一個少年 在這樣的一個年代理 所留下的軌跡

Saturday, October 22, 2005

今天我表弟來我家玩
我真的 真的 發誓我要當一個好孩子(請別懷疑我的誠意)
畢竟我覺得讓人覺得 沒教養 不聽話 等等 傷害最大的真的是你的父母(當然也可以說是教養你的人 我表弟是我外婆帶大的) 例如我覺得他的表現足以讓我質疑他家長的管教方式

我曾提及 在我是個孩子時 因叛逆或不守規距常被處罰(刻骨銘心的打)
好再有當初我才能變成現在這個平常樣(雖說我內心相當叛逆 不過到目前做的事大部分是好事 叛逆的部份 我大部分以小說呈現)

家教真的很重要 身為老師的孩子 我想我真的很幸福
不管人家覺得我的個性怎麼樣 我要別人說我規規矩矩不搗亂

1 Comments:

  • At 4:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    Second Syndicate conference slated for December
    IDG announced that it will host another Syndicate conference on RSS, blogging, podcasts and general content syndication trends.
    Your Blog. It's nice . Here's a subject that interests many; eliminate major depression. It's some insight into dealing with eliminate major depression.

    Sonny M.

     

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home